Bouwbedrijf Nieuwkerk
uw woongenot onze zorg

U staat op het punt om te verbouwen. Naast dat de verbouwing veel woonplezier met zich mee brengt, zal ook de waarde van uw huis stijgen. Op deze pagina leest u enkele tips hoe u een verbouwing voorbereidt en waar u aan moet denken tijdens de uitvoering.

1.  Zet uw wensen en eisen op een rij
Wat wilt u precies bouwen of verbouwen? Denk alvast na over de materialen en kleuren die u wilt gebruiken. Knip voorbeelden uit brochures en tijdschriften. Verzamel al uw wensen en tekeningen in een map en noem dat uw 'plan van eisen'.

2. Kies voor kwaliteit
Hoogwaardige, duurzame materialen komen het woongenot ten goede.

3. Bepaal uw budget

Welk bedrag denkt u nodig te hebben voor de verbouwing? Heeft u dat gespaard of is aanvullende financiering nodig? Houd een reserve achter de hand voor het geval de kosten hoger uitvallen, bijvoorbeeld als u later besluit om toch die duurdere tegel in de badkamer te laten plakken.

4. Beschouw de aannemer als de regisseur
Bouwbedrijf Nieuwkerk is de regisseur van uw verbouwing. Bouwbedrijf Nieuwkerk stemt alle werkzaamheden op elkaar af en schakelt op tijd de juiste vakmensen in. Bouwbedrijf Nieuwkerk is verantwoordelijk voor het totaal. Als u uw plannen wilt wijzigen, kunt u dat het beste met ons bespreken.

5. Zorg dat u er soms in de ochtend of einde middag bij bent
Als u regelmatig aanwezig bent bij de werkzaamheden, kunt u in de gaten houden of alles volgens uw wensen verloopt. Bovendien kunt u tijdens de verbouwing makkelijker uw plannen wijzigen dan na afloop.